کد خبر: 47272165
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1395
خانه » خبر گزاری ها » ایسنا » گودرزی: امیدوارم جهانگیری بودجه صددرصدی دولت به ورزش را عملیاتی کند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از ایسنا:

وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم دکتر جهانگیری بودجه صددرصدی که در مراسم دیدار با ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی وعده داد را عملیاتی کند و صددرصد بودجه را به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اختصاص بدهد.

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی در جمع خبرنگاران در رابطه با دیدار معاون اول رییس جمهور دکتر جهانگیری با روسای فدراسیون‌ها و برخی ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اظهار کرد: مراسم بسیار خوبی بود و این مراسم برای افزایش روحیه ورزشکاران اعزامی به المپیک و پارالمپیک بسیار لازم بود و ورزشکاران توانستند در یک جمع صمیمی و دوستانه مشکلات خود را با معاون اول رییس جمهوری مطرح کنند.

وی افزود: دکتر جهانگیری از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قرار گرفت. امیدوارم گزارش‌هایی که در این جلسه به وی ارائه شد بتواند مشکلاتی که فراروی ورزش کشور است را مرتفع کند و خروجی خوبی را از این نشست به دست آوریم.

گودرزی در پایان پیرامون این پرسش که به نظر می‌رسد دولت به قول‌هایی که برای کمک به ورزش داده بود، عمل نکرده گفت: تخصیص صددرصد بودجه به نظر من بزرگ‌ترین کمک دولت به ورزش است زیرا با این بودجه مشکلات بسیار زیادی از ورزش مرتفع خواهد شد. من امیدوارم هرچه سریع‌تر این بودجه در اختیار ورزش کشور قرار داده شود تا دغدغه‌ای برای اعزام ورزشکاران خود به المپیک و پارالمپیک نداشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین